Vraag

Verbinding val onregelmatig weg. Zowel TV, Pc als GSM.

  • 6 August 2022
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

De verbinding op tv, gsm en computer valt zowel bij wifi als kabelverbinding geregeld weg. De snelheid is soms heel traag. Op vrijdag 29/07/2022 dit gemeld aan de helpdesk. Na controle zou het probleem bij de BBOX-3 liggen. Ze gingen een andere opsturen. Deze was zaterdag perfect op tijd in huis. Aangesloten en na een 30’ werkte alles. Booster en PLC adapter terug synchro gedaan via procedure op de site. Is het nu toeval of niet, maar vanaf de wps knop te gebruiken viel het internet weer volledig weg. Terug contact opgenomen met de helpdesk en die vonden de modem niet, ook al waren alle lichtjes blauw. Ze maakten een afspraak met een technieker om langs te komen op maandag. Op maandag kwam die langs (was niet echt vriendelijk, precies tegen zijn goesting) en constateerde dat de fout buiten lag en dat de “grondploeg moest langskomen” Hij legde een afpraak vast op donderdag 04/08/2022. om 7u45 ontving ik een sms van bevestiging van de afspraak. En dat was het laatste contact. Donderdag terug contact opgenomen met de helpdesk om een antwoord te krijgen waarom er niemand langs is gekomen. De helpdesk ging me later contacteren maar ook die heb ik niet meer gehoord. Terug contact opgenomen ook zonder response. Vrijdag bijna de hele dag in de weer geweest om contact te krijgen met de dispatch van de lasser maar heel erg spijtig zonder gevolg of resultaat. Vandaag ook nog niets gehoord. Ik tast nu volledig in het duister wanneer mijn problemen zullen opgelost geraken. Ik vermoed binnen een paar weken of maanden. ONdertussen wordt er wel verwacht dat ik mooi en braaf op tijd betaal, voor een product dat niet naar behoren werkt. 

Radeloze gebruiker


1 reactie

Maandag komen de proximus forummedewerkers terug langs en daarom best in je forum profiel meer bepaald in de prive aangeduide tekstvakken je gegevens aanvullen deze zijn alleen zichtbaar voor Proximus medewerkers. In het privé tekstvak "ticket" kun je nog eventueel bijkomende info zetten zodat de proximus medewerkers je maandag kunnen verder helpen.

Reageer