verbinding internet + tv oplossing

  • 7 January 2021
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1

goedemiddag, 

ik heb al vele malen gevraagd om een oplossing voor de storingen op tv..

telkens men mij een oplossing aanbied is dit goed en leuk want ‘eindelijk van die storing verlost’ 

maar dan een paar dagen later, in het beste geval enkele weken, dan begint het opnieuw.

zoals vorige week is er een oplossing voorgesteld en uitgevoerd, men heeft de tv frequentie 

‘verandered’ of ‘aangepast’  en dit voor de 3de maal(als ik mij niet vergis) en ja idd het was prima

had zelfs de indruk dat ik beter beeld had.

maar helaas, we zijn vandaag donderdag 7/01/2021 en sinds zondag is het probleem er terug,

stilstaand beeld, kleurenbalk en dan geen beeld meer met de vermelding, “Geen verbinding”..

Nu is het zo dat dit probleem al aansleept sinds begin 2020..men kan dus NIET zeggen dat ik

Geen Geduld heb..

MAAR nu is er ook een probleem met internet, wat ik voordien Niet had, 

ik krijg een melding van, internet verbroken, en een balkje waarin staat “ probeer opnieuw” 

Gaat dit ook zo zijn zoals de tv problemen, meer dan een jaar problemen hebben?

Met dank voor het antwoord.

A.Engelen


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mr.Engelen 

Heb je de bbox3 al eens een reset gegeven zoals in dit filmpje?

Reset je b-box 3 modem - YouTube

 

Geert

Reputatie 1

goedenavond GeertC….

wat is het eerste wat men je vraagt als men naar de hulplijn belt? 

ja idd reset eens jouw Bbox, modem en bekijk eens of alles goed is aangesloten..

weet dat dit reeds een jaar bezig is...deze problemen...dus die vragen van BBox en moden en wifi enz 

wel die heb ik idd reeds vele malen gehoord. Ondertussen zijn deze ook meerdere malen vervangen door nieuwe.

Het probleem ligt niet hier maar wel ergens buiten of bij Proximus zelf..

Toch dank u voor de suggestie..

Mooie avond nog en ik blijf hopen op een duurzame oplossing…

misschien nog eens een technieker hier binnen EN buiten alles laten na meten en bij jullie nogmaals aan de frequentie sleutelen..

groeten

Alfred

Reputatie 7
Badge +5

@Mr.Engelen Alles is doorgegeven aan ons High Care team.

Reputatie 1

dank u Daisy en ik heb ondertussen al een medewerker van het HCT aan de telefoon gehad..

prettige namiddag en een mooi en gezond jaar 

Reputatie 7
Badge +5

@Mr.Engelen Graag gedaan en voor u ook nog de beste wensen.