Skip to main content

Veranderen bestaand gratis domeinnaam: groot probleem!

• January 16, 2012
  • 2 reacties
  • 485 Bekeken

Ik heb ongeveer een drietal uren aan de telefoon gehangen om te weten te komen hoe ik mijn gratis domeinnaam moet veranderen, zonder succes... Ik werd steeds in wacht gezet omdat men wou opzoeken tot wanneer het jaarcontract afliep, maar ben zo door 5 operators in de steek gelaten, ik kwam steeds bij een andere terecht. De laatste raadde me aan een mail te sturen naar webservices@belgacom.be. Tot op heden heb ik nog niets gehoord, zelfs geen bevestiging van de ontvangst van mijn mail...Via e-services kan je je domeinnaam beheren maar niet veranderen. Kan er iemand mij vertellen wat ik moet doen om een juist antwoord op deze vraag te krijgen??? Ik dank alvast degene die me een oplossing kan aanbieden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

• Apprentice
  • January 16, 2012
de gratis domeinnaam veranderen gaat zomaar niet, zie

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/9400/~/kan-ik-mijn-%22personal-domain-name%22-wijzigen%3F

Kan ik mijn "Personal Domain Name" wijzigen?
"Neen", er kunnen geen wijzigingen worden aangebracht tijdens of na de registratie. Daarom is het belangrijk de spelling van uw domeinnaam te controleren voor u uw bestelling afrondt. Als u uw domeinnaam wilt veranderen, moet u een nieuwe domeinnaam registreren en opnieuw de vergoeding betalen.

mvg

• January 16, 2012
@ xenne : Bedankt voor deze toelichting.

@ Kriko : Ik wil het voor alle zekerheid nog eens navragen bij de juiste dienst, maar dan heb ik klantgegevens nodig. Dat mag ook in een privé bericht.

Mvg,

Eva