zou mij verwonderen, check eens of ipv4 werkt hier → ipv6-test
@kimberleyvs
Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel dan kijken we dit na voor je.
Geert
@GeertC Ik heb mijn klantennummer aan mijn profiel toegevoegd.
Alvast bedankt om dit na te kijken.
Kimberley
@kimberleyvs
Je internetverbinding ging idd over IPV6 ik heb dit gedeactiveerd zodat het nu via IPV4 gaat.
mvg
Geert
@GeertC Ik heb reeds de test gedaan en nog steeds geen verandering. Hij maakt nog steeds verbinding met IPV 6.
Bij mijn wifi instellingen op mijn iphone kan ik zien dat hij verbinding maakt met IPV 6. Wanneer ik zowel op mijn pc of iphone mijn public wifi van Proximus gebruik dan gebruikt hij alleen IPV 4.
Sorry voor de lastige opdracht.
Met vriendelijke groeten
Kimberley
Heb je de bbox al herstart?
Indien ja, kan je hem eens resetten, (klein gaatje achteraan met tandenstoker 30 sec. induwen terwijl de modem aanstaat)
Geert
@GeertC
Ik heb de bbbox herstart en gereset maar nog steeds het zelfde.
Met vriendelijke groeten
Kimberley
@GeertC Het is in orde met het internet Bedankt voor je hulp.
maar wat kreeg je dan als resultaat als IPV4 niet werkte als je de test deed (of ipv4 werkt hier → ipv6-test) daarop heb ik geen antwoord gekregen!