Beantwoord

van bbox3 naar internet box (fiber)

  • 10 April 2024
  • 7 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb nu fiber en een nieuwe internet box i.p.v de BBox3.
Nu is mijn vraag hoe reset ik die (indien nodig ).

Ik zie geen on/off knop ?

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 10 April 2024, 19:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

@zaiko 

  1. Er bevindt zich een resetknop op de achterkant van de Internet Box (naast de aan/uit-knop). Om deze te kunnen indrukken, heb je een puntig voorwerp nodig, bijvoorbeeld de punt van een balpen. Zet de Internet Box aan en houd deze resetknop gedurende ongeveer 20 seconden ingedrukt.
  2. De controlelampjes aan de voorkant van de Internet Box gaan uit en vervolgens terug aan. Dit betekent dat je Internet Box gereset is.
  3. Wacht even om je internetverbinding te gebruiken totdat het lampjes Wi-Fi en Internet blauw zijn. 
    bron: Reset Internet box
Reputatie 6
Badge +2

Blijkbaar achteraan is er een resetknop naast de aan/uit knop. Maar ik heb dat ding nog nooit gezien!

Ah, Martin was rapper.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@zaiko  Via My Proximus kan het ook. Op het internet klikken en dan naar de instellingen van je Internetbox

Reputatie 1

Luc.M

ik zie nergens op MyProximus Instellingen van mijn internetbox .

Bij internet staat er alleen

Je huidig abonnement:

Internet Maxi Fiber

 

en voor de rest is het algemene info  om een internet abonnement te kiezen  ( dat ik dus al heb ) De website is allesbehalve duidelijk . Zelfs de internet box die ik heb staat niet bij de apparaten. Ik heb ondertussen wel de resetknop gevonden….

Als je surft naar http://proximus.be/myinternet krijg je dan niks te zien van instellingen van je internet box.

NB: Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@zaiko 

je vraag is beantwoord? Alles OK?

groeten

Tina

Reputatie 1

ja ok heb knop geveonden