Vraag

VADL aansluiting

  • 7 June 2021
  • 7 reacties
  • 66 Bekeken

Ik was aangesloten op een ADSL box van een andere stad omdat er geen vrije VDSL slot in mijn dorp aanwezig was. Vorig jaar januari beloofde mevrouw Gina de Maeght dat er uiterlijk maart 2020 een nieuwe VDSL kaart zou worden geplaatst in mijn gemeente. En daardoor zou ik een veel hogere snelheid bereiken dan de huidige downloadsnelheid van 10 Mbs/sec.  Inmiddels is een jaar verstreken en heb ik een mail gezonden aan mevrouw de Maeght hoe de stand van zaken was. Dat is inmiddels 1 maand geleden maar ik mocht helaas geen antwoord ontvangen.  Ondertussen is er een technicus van Proximus gekomen en die stelde vast dat er nog altijd geen vrije slot was. Mij is niet bekend of de kaart al dan niet geplaatst is en of er anderen zijn aangesloten op de vrije slots. Belofte  maakt schuld en men kan toch niet een trouwe Proximus gebruiker in de kou laten staan?


7 reacties

TUI:Als de prox forummedewerkers hier langskomen kunnen zij bij de bevoegde dienst de vraag stellen of er inderdaad een uitbreiding gebeurd is of dat er een slot vrij gekomen is.

Sorry. In het onderwerp heb ik een typfout gemaakt. VADL. En heb daarom dezelfde tekst opgenomen onder het juiste hoofd. Het onderwerp VADL mag als gesloten worden beschouwd.

Maar natuurlijk blijft het juiste onderwerp VDSL wél open. 

Reputatie 7
Badge +3

@Rob Abbas 

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan bekijken we of er reeds VDSL beschikbaar is om je op aan te sluiten.

 

Geert 

 

Hallo Geert. Mijn klantnummer is 2841363. En ik ben geïnteresseerd of er sinds januari 2020 een nieuwe vdsl kaart in de centrale box van Dion le Mont is bijgeplaatst en of op die kaart nog vrije aansluitingen zitten.

Reputatie 7
Badge +4

Hallo Geert. Mijn klantnummer is 2841363. En ik ben geïnteresseerd of er sinds januari 2020 een nieuwe vdsl kaart in de centrale box van Dion le Mont is bijgeplaatst en of op die kaart nog vrije aansluitingen zitten.

hi ik kijk na met de betrokken dienst  om te zien wat hiervoor de timeframe is momenteel en hou je op de hoogte

Ik ben benieuwd.

Reageer