@Snor Het beste is dat klanten dat nog aangesloten zijn op ADSL regelmatig zelf eens contact opnemen met Proximus om na te vragen als een eventuele migratie naar VDSL mogelijk is. Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella
Inderdaad contact opnemen met Proximus maar ….
Bewuste klanten wisten niet dat ze zélf de check konden doen op Proximus site.
Ze wisten enkel dat “Plattelands TV” bij hen niet beschikbaar was en bij hun buren, via Telenet, wel.
Anderzijds
De nog +/-10% resterende ADSL klanten zijn exact gekend in jullie databases.
Een ICT’r kan bijgevolg maandelijks, routinematig, het Proximus checkprogramma laten draaien en levert bijgevolg automatisch een lijstje van de naar VDSL upgradebare klanten op.
Aan Proximus om te evalueren of dit zinvol (rendabel) is?
Net klant gesproken en is héél tevreden met zijn upgrade naar VDSL waardoor hij nu ook PlattelandsTV (enkel in HD beschikbaar) kan kijken.
Ik denk dat Proximus toch best eens zélf zijn ADSL klanten zou benaderen om spontaan de upgrade door te voeren.
Ze zijn gekend, dus ...
Het zou ook de klantenvredenheid boosten.