Skip to main content

elke dag valt het internet enkele minuten uit rond 1000h en 1600h te wesstede 

sinds begin dit jaar wat is het probleem

@filoe  Zou je uw klantennummer kunnen aanvullen in je forumprofiel zodat wij uw gegevens kunnen nakijken.


Dag Floe,

 

hier zelfde probleem al sinds we zijn overgestapt naar Proximus. 
heel vervelend en blijft maar aanslepen. Maar ben wel “blij” om te vernemen en zien dat er meerdere mensen dit.probleem hebben. 
toch een issue dan bij Proximus wat ze maar niet opgelost lijken te krijgen. 


Een vraagje, valt dit internet ook uit als je met een toestel (bvb pc of laptop...) verbonden bent via netwerkkabel rechtstreeks aan de bbox zelf, of is het enkel via Wifi dat dit gebeurt, en als dit gebeurt ook via netwerkkabel blijft op dit zelfde moment je TV signaal in orde dan?

Je kunt altijd eens de bbox resetten als je het nog niet gedaan zou hebben.

Bbox resetten , door 20 sec het reset knopje achteraan de bbox ingedrukt te blijven houden.


het is bekabeld internet alle reset , restart , uitgeprobeerd noppes , dit probleem is verschrikkelijk als gamer ook al duurt het maar enkele minuten , moet kunnen online blijven 

filoe 


@filoe @DenysMeise als jullie uw klantennummer of lijnnummer kunnen toevoegen aan het forumprofiel, dan kunnen we het langs deze kant eens natesten om te kijken wat er gaande is.


Reageer