Sinds gisteren vallen TV en internet op hetzelfde moment weg. Na paar minuten is er terug TV en internet. Op het moment van het wegvallen begint het DSL knopje te knipperen.
Ik heb de bbox3 al eens heropgestart en ook gereset maar dit helpt niet.
Het gebeurt nu toch wel elk uur dat internet en tv wegvallen, is heel vervelend.
Fyi
DSL-synchronisatie
- Permanent brandend lampje: de modem is gesynchroniseerd met het signaal van je Proximus-lijn.
- Knipperend lampje: de DSL-synchronisatie is bezig.
- Is het de eerste keer dat er een Proximus-lijn bij je wordt aangesloten? Of heb je nieuwe diensten besteld (internet, tv of een vaste lijn )? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft knipperen totdat de dienst geactiveerd is op de lijn.
- Is het ook de eerste keer dat je je b-box 3 aansluit? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft gedurende max. 30 minuten branden tijdens de configuratie en de update van de modem.
- Zo niet, controleer de kabel tussen de wandcontactdoos en de blauwe DSL-poort achteraan de modem en wacht 30 minuten.
- Rood lampje: Herstart je b-box. Het lampje blijft rood na de herstart? Neem contact met ons op.
= controleer de kabel tussen de wandcontactdoos en de blauwe DSL-poort achteraan de modem en wacht 30 minuten.
Indien betrokken kabel en stekkers ok zijn is er of een probleem met de Bbox of een vdsl2-kaartprobleem in de straatkast (KVD/ROP)
Wat er wel opvalt dat er meer en meer dergelijke klachten gemeld worden de laatste tijd.
Fyi
DSL-synchronisatie
- Permanent brandend lampje: de modem is gesynchroniseerd met het signaal van je Proximus-lijn.
- Knipperend lampje: de DSL-synchronisatie is bezig.
- Is het de eerste keer dat er een Proximus-lijn bij je wordt aangesloten? Of heb je nieuwe diensten besteld (internet, tv of een vaste lijn )? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft knipperen totdat de dienst geactiveerd is op de lijn.
- Is het ook de eerste keer dat je je b-box 3 aansluit? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft gedurende max. 30 minuten branden tijdens de configuratie en de update van de modem.
- Zo niet, controleer de kabel tussen de wandcontactdoos en de blauwe DSL-poort achteraan de modem en wacht 30 minuten.
- Rood lampje: Herstart je b-box. Het lampje blijft rood na de herstart? Neem contact met ons op.
= controleer de kabel tussen de wandcontactdoos en de blauwe DSL-poort achteraan de modem en wacht 30 minuten.
Indien betrokken kabel en stekkers ok zijn is er of een probleem met de Bbox of een vdsl2-kaartprobleem in de straatkast (KVD/ROP)
Heb kabel gecontroleerd, heb hem opnieuw ingestoken en eens bbox gereset. Lijkt voorlopig te werken. Bedankt
Neen, een V5 staat er op de achterkant.
Gisteren avond weer dezelfde problemen gehad. Internet en TV weggevallen. Deze ochtend weer…
Bij het natesten, zie ik wel dat uw modem vaak vanzelf herstart. Als u al zelf hem herstart en gereset heeft, kan het wijzen dat de modem niet meer degelijk functioneert.
Als u een afhaalpunt van de onderstaande link selecteert, kunnen we een nieuwe modem opsturen.
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Bij het natesten, zie ik wel dat uw modem vaak vanzelf herstart. Als u al zelf hem herstart en gereset heeft, kan het wijzen dat de modem niet meer degelijk functioneert.
Als u een afhaalpunt van de onderstaande link selecteert, kunnen we een nieuwe modem opsturen.
Is deze nieuwe modem gratis?
alvast bedankt
Omruilen van een modem is altijd gratis, (een modem krijg je trouwens sowieso al in bruikleen)
maandag komen de prox forummedewerkers hier pas terug langs
oke top, bedankt voor de info.
ik probeer een nieuwe aan te vragen.
Via bovenstaande link lukt het niet om een afhaalpunt aan te duiden spijtig.
Bij het natesten, zie ik wel dat uw modem vaak vanzelf herstart.
Zoals Martin heeft al gemerkt, erg opvallend hoeveel dergelijke klachten gemeld worden de laatste tijd.
Iemand zou moeten kijken naar de common factor!
Bij het natesten, zie ik wel dat uw modem vaak vanzelf herstart. Als u al zelf hem herstart en gereset heeft, kan het wijzen dat de modem niet meer degelijk functioneert.
Als u een afhaalpunt van de onderstaande link selecteert, kunnen we een nieuwe modem opsturen.
FOODHOUSE BVBA (26563333)
GUIDO GEZELLELAAN 28/1, 9999
9950 WAARSCHOOT
zou dit lukken om naar hier op te sturen?
wat me ook opvalt is dat TV & wifi soms uren aan een stuk werken, waarbij de tv speelt en er gsm’s verbonden zijn met wifi. Maar vanaf we een pc proberen te connecteren met de wifi valt alles direct terug weg.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.