Skip to main content

Zoals bij velen worden trouwe klanten niet beloond, enkel nieuwe klanten krijgen kortingen/promotie pakket. Dus misschien moeten alle trouwe klanten afstappen van jaren dezelfde diensten te gebruiken en op die manier ook genieten van promoties/kortingen.

 

ik werk van thuis en dagelijks teams meeting binnen en buitenland en non-stop onderbrekingen van internet.

zoals nu met nieuwe BBox4 waar enkel nieuwe klanten worden van voorzien, trouwe klant kan de pot op want moet technieker langskomen.

Jammer maar realiteit.

Ter info: vroeger msoet een technieker langskomen voor een bbox4 maar nu niet meer.

en ter bijkomende info: dit is een antwoord van PX medewerker op trouwe klantenkorting → hier

PS: forummedewerkers komen niet langs op het forum tijdens het weekend en op feestdagen.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers zouden kunnen natrekken of je in aanmerking komt voor een bbox4 en meer informatie te kunnen geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Voor zover mij bekend kunnen bestaande klanten op voorwaarde dat zij over een pack Flex met vaste lijn beschikken ook de Bbox3(v+) laten omwisselen via 0800 22800 voor een internetbox ‘”Bbox4” (met WiFi ax en in te stellen via MyProximus, maar waarbij blijkbaar sommige “geavanceerde” functies nog niet operationeel zijn)

Op het Fr-forum werd trouwens ook reeds vermeld dat vanaf 20/02 (onder voorbehoud van wijziging) een dergelijke internetbox ook beschikbaar zou komen voor andere klanten mits een éénmalige kost van 49 euro (zoals voor een omwisseling naar de decoder v7 destijds)


Reageer