Sinds een week of 4 is mijn verbinding met fiber heel traag.
Storingen op tv netflix valt gewoon uit youtube filmpjes laden bijna niet.
Heb alles al verschillende keren herstart. Geen resultaat. De download snelheid is 80Mbs.
Probleem is op alle toestelen 2 tv's laptops en gsm's.
Nog iemand dat probleem?
> http://proximus.be/happyhouse
Natuurlijk oppassen als er draadloze oplossingen tussen je bbox en decoder en je internet netwerk staan zoals powerlines, wifi booster enz dat het daaraan ook kan gelegen zijn.
Ik heb net met de helpdesk ge chat en ik heb een volledige modem reset gedaan maar het heeft niets opgeleverd. Het is al minstens een maand zo'n slechte verbinding.
Ik zal dan maar een technieker aanvragen.
Thx
je mag je klantnummer toevoegen op je profiel aub.
Geert
Klik hier voor een gratis HappyHouse bezoek!
Hoi,
Het probleem is nog steeds niet opgelost,de technieker had een afspraak gemaakt maar is
niet langsgekomen.
Waar kan ik een nieuwe afspraak maken
De snelheid is nu terug 200 Mb daar straks was het maar 60 Mb.
Ja die afspraak was al een hele tijd terug ik ben opgebeld door een technieker
voor een afspraak maar er is niemand langsgekomen.
Daarnet was alles uitgevallen zal aan die aanpasing liggen wss
Die onderbreking zal inderdaad van de aanpassing gekomen zijn. Hou het even in het oog of de snelheid nu zo hoog blijft. Indien niet laat je het maar weten.
Hoi,
Mijn verbinding valt al dagen weg,verschillende keren per dag.
het werkt eiegenlijk al vanaf juni of juli heel slecht,traag of uitvallen.
Gr Tonny
proximus komt hier pas maandag terug op het forum.
Maar als je de toestellen heropgestart hebt zoals beschreven in de link hieronder kun je zelf niet veel meer doen.
Als je ook al verschillende keren proximus hierover aangesproken hebt dan zit er volgens mij maar één oplossing op en dat is dat je een gratis happyhouse technieker laat langskomen om dot op te lossen en die kun je zelf aanvragen ook > http://proximus.be/happyhouse
toestellen herstarten > klik hier
via die link van toestellen herstarten zou je daar op die site ook kunnen proberen om te chatten met iemand van proximus, dit chatvenster gaat pas na een tijdje vanzelf open, enfin je ziet maar hé...
Oke bedankt
Hoi,
Mijn verbinding is weeral een hele tijd slecht valt iedere dag verschillende keren weg.
Zijn er storingen?
Mvg Tonny
je kunt wel eens bellen naar 0800 22 800
Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.