Skip to main content

Goedemiddag,
ik heb sedert eind augustus een aansluiting Flex Fiber, maar de internetsnelheid is zeer pover en valt dikwijls gewoon volledig weg. Gezien de snelheid en stabiliteit van glasvezel had ik hier andere resultaten verwacht. Met thuiswerk is dit meer dan ooit van belang!

Waar zit het probleem? Ik heb mijn toestellen al meermaals uitgezet, 20 sec. gewacht en vervolgens, in de juiste volgorde, terug aangezet. Home optimizer en wifi boosters ook reeds in gebruik voor onze mobiele telefoons van degelijk wifi signaal te voorzien. Maar ongeacht het degelijk signaal toch traag of dikwijls geen internetverbinding...

Heeft er iemand een oplossing?

@Matthivd Ik heb een reset van je internet verbinding gedaan. Kan je nu eens even kijken of je een verschil merkt?


@DaisyS bedankt voor de snelle (re)actie.
Momenteel werkt ons internet zoals het moet zijn, hopelijk blijft dit zo. :grinning:


@Matthivd Graag gedaan! Moest je merken dat er toch nog een storing op zit of het niet optimaal werkt laat het ons dan zeker weten.

 


Reageer