Vraag

Thuisinstallatie - afspraak maken

  • 25 June 2020
  • 9 reacties
  • 574 Bekeken

Reputatie 1

Hallo

Raad gevraagd. ;-)

Voor iemand met een nieuw contract moet Px een thuisinstallatie komen uitvoeren.

Op zich geen probleem… Maar de opgegeven datum past niet.

Daar die persoon zijn agenda & uurrooster voorlopig (.. corona..) erg onstabiel is, zou hij graag de gemaakte afspraak afzeggen (kan toch niet doorgaan) en voorlopig alles op “on hold” zetten tot er meer duidelijkheid is in het rooster.

Hoe pak ik dat voor hem het best aan?

Met link die hij ontvangen heeft voor het afsprakentool is het enkel mogelijk om een nieuwe datum te selecteren… 

Ook heeft hij geen tel. nummer om rechtstreeks contact met de installatiedienst op te nemen.

Daarom vraagt hij aan mij om het even over te nemen.

Kan ik Px medewerker via privé bericht zijn gegevens doorgeven?

(Oepss… Zie nu pas dat het beter zou passen in de rubriek “Afspraken & leveringen”. Kan het verplaatst worden?)


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat er voor morgen geen Proximus-medewerkers meer zullen actief zijn op  dit publieke forum

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tech_visit/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/andere-oplossingen/een-afspraak-met-een-technicus.html

Een afspraak voor installatie annuleren is inderdaad blijkbaar niet mogelijk, eventueel mocht een reactie de volgende dagen uitblijven 0800 22800 (gratis) contacteren

@Nothofagus proximus medewerkers zijn wel nog actief maar als ze een achterliggende dienst moeten contacteren hiervoor en die zijn niet meer aanwezig dan kan er inderdaad pas morgen gereageerd worden.

je kunt al alle gegevens klaar zetten voor de medewerkers door dit in je forum profiel te plaatsen in een privé vak.

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

bijvoorbeeld kun je alles in het privé vak “Ticket” zetten 

en hier dan melden dat je dit alle nodige gegevens ingevoerd hebt 

Reputatie 1

Dank voor de reacties.

@M_016   De afspraak is voor 30/06. ‘k Kan dus even de Px-reactie afwachten.

@Martin  Is dat niet voor je eigen gegevens? Het gaat hier over een andere persoon waar ik even voor inspring.

Reputatie 7
Badge +4

In een vrij veld van uw forum login kunt u inderdaad ook info m.b.t. de afspraak voor de betrokkene vermelden (enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers)

Dank voor de reacties.

@Martin  Is dat niet voor je eigen gegevens? Het gaat hier over een andere persoon waar ik even voor inspring.

je vermeldt er gewoon bij over wie deze gegevens gaan en de proximus forum medewerkers lezen ook over wat het probleem gaat als ze hier de draad gaan opnemen.

En zullen u dan ook verder info of inlichtingen vragen indien nodig.

Reputatie 7
Badge +3

@Nothofagus  Ik heb contact opgenomen met jouw kennis en zal het nodige voor hem in orde brengen. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Op zaterdag 4 juli ondanks de enorme goodwill klantenmedewerker een ontzettend moeizame niet geslaagde plaatsing order tv plus internet gedaan. Helaas na meermaals vergeefse contacten met klantedienst ivm de problemen blijf ik in de kou staan en weet ik nog steeds niet of en wannneer proximus alsnog over gaat tot installatie van de diensten. Ondertussen zijn de gsm abonnementen al wel in het systeem omgezet maar is één simkaart stuk en betalen we voor een nummer dat niet gebruikt kan worden omdat swap niet kan zolang de activatie vaste diensten nog lopende of in wacht staat. Dan heb je internet nodig voor je job en blijf je opgezadeld met een sinaasappel provider die continue out valt en ook niet communiceert naar de klanten. Een provider zou juist blij moeten zijn met nieuwe klanten maar helaas is het kunnen klant worden bij proximus een werk van heel heel lange adem. Ondertussen zit ik noodgedwongen met een tweede sim omdat prox de unlimited data op telefoon nog niet geactiveerd heeft waardoor ik schrik heb mijn gsm nog zonder WiFi te gebruiken omdat ik geen geld uit een bodemloze put kan scheppen voor diensten die niet geactiveerd worden. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BRUCE2016 kun je in je profiel klantgegevens invullen voor verder nazicht? Alvast bedankt, Heidi

Reputatie 1

Hoi, zojuist heb ik een mail om afspraak in te plannen gekregen. Bedankt. 

Reageer