Enkele keren per dag valt het internet uit. Dit is dan voor enkele minuten. Tegen dat je dus iemand aan de lijn hebt van proximus werkt alles weer. Ik heb al enkel malen contact gehad maar nog geen oplossing. Eergisteren bijna een uur met iemand aan de lijn geweest en die ging de volgende dag een technieker sturen. Hier is niemand geweest, en als ik terug naar die klantendienst belde gisteren konden ze de aanvraag voor een technieker niet terugvinden. Ze gingen dan nog eens de lijn testen en mij een kwartier later terugbellen. Niemand gehoord. Dan was het 20 uur en waren de lijnen toe. Nu deze morgen om 8 uur belde ze, dat was een bandje of dat je nog iemand wou spreken. Ik druk 2 voor ja en ze zouden mij doorverbinden. Toen werd er afgelegd. Wat moet ik nu nog doen om een technieker thuis te laten controleren? Zonder weer heel die historie van modem uit en aan zetten, recetten met een tandenstoker,...... ik wil gewoon geholpen worden. Iemand raad? Anders ga ik echt klacht indienen. Ik ben radeloos.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.