Vraag

Stopt INTERNET COMFORT?

  • 31 October 2023
  • 5 reacties
  • 437 Bekeken

Badge

Beste las op HLN en Test Aankoop dat Proximus stopt met de formule INTERNET COMFORT?

In het artikel spreken ze over Internet comfort met een surf volume van 150 GB per maand.

https://www.test-aankoop.be/hightech/telecom/nieuws/proximus-schrapt-oude-bundels-met-prijsverhogingen-tot-gevolg

 

Wij gebruiken ook Internet comfort, maar wij hebben een surf volume van 5.85 TB.

Hebben wij nu een ander Internet comfort waarover in de nieuwsartikels gesproken wordt en blijft dit wel bestaan of ook niet?

 

Ook lees ik dat de wijziging al in november zou ingaan en klanten met deze formule al per post bericht kregen van Proximus. .. wij hebben geen post ontvangen van Proximus?

 

Dus ben eigenlijk nieuwsgierig wat er gaat gebeuren met Internet Comfort en of voor ons adres ook iets gaat veranderen 👻

 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb dit artikel ook gelezen. Heb dit ook aangehaald bij topic “gratis datasim”. Je krijgt hier gewoon geen reactie op. Als ik het artikel goed lees gaan alleen alle oude bundels, waar internet comfort in zit straks naar een Flex abo. Heb je alleen internet comfort, start, volgens mij veranderd er dan niets 🤔

Badge +4

Zie ook artikel op testaankoop :

https://www.test-aankoop.be/hightech/telecom/nieuws/proximus-schrapt-oude-bundels-met-prijsverhogingen-tot-gevolg?updateBeanConsent=true

Ook gewoon internet comfort , ze stellen voor om naar essential te gaan aan 50 Mbps

Laat ons kijken naar de situatie van klanten met een Internet Comfort-abonnement. Zij betaalden tot nog toe maandelijks € 45,99 voor een surfvolume van 150 GB met maximale snelheden van 100 Mbps download en 20 Mbps upload. Wie hierbij een mobiel abonnement heeft of ooit had, genoot bovendien een upgrade naar onbeperkt surfen zonder meerprijs.

Proximus stelt hen voor om over te stappen naar Internet Essential. Met € 25 een pak goedkoper, maar met slechts 100 GB surfvolume per maand en lagere internetsnelheden (50 Mbps in download en 4 Mbps in upload), ruim onvoldoende voor bijvoorbeeld een gezin van vier.

Die dit onvoldoende vindt, krijgt van een telefonische medewerker het voorstel om te switchen naar het Internet Maxi-abonnement aan € 55,99 per maand, meer dan het dubbele van het eerste voorstel. Op zich biedt dit abonnement weliswaar ongeveer dezelfde diensten als hun oorspronkelijke abonnement, met iets hogere uploadsnelheden en een meerprijs van € 10 per maand.

Badge

@Joel M Kun jij me misschien meer informatie geven over mijn bovenstaande vraag? 🙋🏼

Badge +4

Het kan niet op , nog een prijsverhoging erbij vanaf januari 😮

https://datanews.knack.be/nieuws/telecom/proximus-verhoogt-tarieven/?cel_hash=452aff8870e07ab39842c88f751989f89facfaaa&chts=1698957141&utm_source=Newsletter-20231102&utm_medium=Email&utm_campaign=Newsletter-RNBDATANNL

TBI: hier werd ook een topic in dit verband opgestart

Proximus nieuwe tarieven - Nieuws

Proximus-bundel stopgezet? (test-aankoop.be)

Reageer