Skip to main content

sinds meer als 2 maanden wordt mail die van Bpost komt steeds in de spam box geplaatst

kan daar niets aan gedaan worden omdat ik die mail wel wil ontvangen op een normale manier

en dat ik niet steeds moet inloggen bij jullie om te kijken of de mail weer niet in mijn spam box zit.

andere echte spam zit zelden in de spam box, dus laat het maar aan mij over om te bepalen wat spam is en wat niet.

 

In afwachting van een reactie van een moderator van het forumteam:

deze tip geeft Bpost mee i.d.v. → Bpost Mail in Spam folder Phishing? | bpost

Ter info:
Het markeren als spam gebeurt automatisch, gebaseerd op verschillende algoritmes (= tal van regels). 
In feite moeten bedrijven (zoals Bpost o.a.) ook met sommige regels rekening houden bij opstellen van mails en dragen in zekere zin ook wat verantwoordelijkheid om e-mails op te stellen die de pascontroles beter kunnen doorstaan. 

Maar als PX bv. hun spamfilter regels versoepelt zodat ze (bijna) niet in de spam terecht komen zullen er dan tal van andere klanten ontevreden zijn dat ze zelf moeten uitvissen of het echt is of niet en spamfilters opstellen voor iedere klant apart is onbegonnen werk. 


Reageer