Hallo, 6 dagen geleden kwamen ze (eindelijk, 2 maanden na de aanvraag) onze installatie uitvoeren. Ons abonnement bevat internet maxi, 100mbps. Via de lijntest zie ik dat de minimale snelheid zeker 64mbps moet zijn. Wij graken momenteel niet boven 30mbps :( weet iemand hoe dit komt? Groeten, Dre
Beantwoord
snelheid internet
Beste antwoord door Dre93
Hallo,
Ik kreeg telefoon van een medewerker van Proximus. De snelheid werd verhoogt tot 70mbps. Blijkbaar gebeurde dit niet automatisch. Dus dit zou opgelost zijn. Ik bekijk vanavond eens.
I.v.m. de decoder: blijkbaar bevatten sommige decoders een bug. voorstel was om eind deze maand eens de stekker uit te trekken en terug in te steken. Dan zou er een update moeten gebeuren die het probleem zou oplossen. Indien niet moet ik terug contact opnemen.
Beiden bedankt voor jullie hulp!
Mvg,
Dre
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.