hallo, sedert ongeveer een week gedaald van tussen 80 en 85 Mbps naar tussen de 15 en 30 Mbps,hoe komt dit???
Bladzijde 1 / 1
Zelf best eens een lijntest initiëren:
- - Bellen naar het nummer 0800 22424.
- Wanneer je telefoonnummer gevraagd wordt, geef het lijn nummer in.
- Er wordt eventueel naar je klantennummer gevraagd (vind je ook op je factuur).
- Er wordt nu een lijntest gestart (TBF).
- Negeer de ganse boodschap, maar haak niet in voor de lijn verbroken wordt.
- De internetverbinding zal kort verbroken worden, je komt eerst op je startprofiel, waarna DLM terug opgestart wordt.
hallo, sedert ongeveer een week gedaald van tussen 80 en 85 Mbps naar tussen de 15 en 30 Mbps,hoe komt dit???
hi, ik heb even je lijn gecontroleerd en zie geen onderbrekingen en storingen
kan je hiervoor even je modem herstarten ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.