Beantwoord

snelheid fiber

  • 1 October 2020
  • 8 reacties
  • 146 Bekeken

is dit normaal bij fiber ??

ik dacht eerst dat het aan mijn verouderde pc lag 

maar op mijn iphone zag ik dat er een ander probleem was 

 

icon

Beste antwoord door HadewychT 1 October 2020, 19:31

Bekijk origineel

8 reacties

kan je via een laptop/pc direct verbonden met een netwerkkabel aan de bbox de speedtest doen.

 

‘t is inderdaad precies of dat je nog op een vdsl koperlijn zit !

heb je al de fiberemodem en bbox een heropgestart 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-je-toestellen-voor-internet-en-tv.html

 

dat zal iets voor morgen zijn 

anders word ik hier ter plaatse gekeeld denk ik LOL

alvast bedankt voor de moeite

mvg Sammy

Reputatie 7
Badge +4

Met het abonnement dat u heeft is de snelheid die je test via kabel wel normaal. Heb je met een ander toestel dat draadloos verbonden is dezelfde waardes dan op je GSM ?

@sammy1x kan niet meer volgen heb je nu fiber verbinding of koperverbinding ?

volgens de factuur “fiber”

als je geen fibermodem staan hebt bij die verbonden is met een netwerkkabel aan je ingang WAN (rode poort) van de bbox3, dan heb je geen fiber en zal het een vergissing zijn op factuur.

Welke fiber formule geven ze dan wel op dat je hebt op je factuur?

→ fiber-tot-in-je-woning-komt-fiber-naar-je-toe?

Reageer