Vraag

slechte verbinding

  • 13 September 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Al weken valt mijn internet bijna dagelijks uit tv en opnames kijken is ook een ramp als ik contact opneem altijd hetzelfde ze resetten de modem en voor hun is het opgelost

Wel voor mij niet nog altijd het zelfde traag internet dat dagelijks uitvalt opnames die ik niet kan bekijken de ene fout melding na de andere happy house bezoek ook al zo een ramp al 3maal geprobeerd maar ben nog nooit opgebeld

WANNEER WORDT EINDELIJK GEHOLPEN 


2 reacties

@kurt1972 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze hier de draad terug opnemen, om dit verder zouden kunnen onderzoeken hoe dit verder het best kan opgelost worden:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

@kurt1972 Ik heb je lijn gecontroleerd en daar zie ik geen probleem. De verbinding tot aan je modem is stabiel. Ik zie wel dat de kwaliteit van de communicatie naar de decoders niet goed is. Zou het kunnen dat je modem al van 2014 is ? Als dat zo is zullen we die best eerst vervangen, zeker als de problemen op al je toestellen op hetzelfde moment begonnen zouden zijn en het voordien wel goed werkte. 

Een andere mogelijke oorzaak hiervan is de verbinding tussen je modem en decoder/pc. Hiervoor kan je best eens testen met een rechtstreekse kabel tussen je modem en decoder of PC. 

Reageer