Vraag

Slecht beeld, blokken in beeld, klank valt weg

  • 22 December 2021
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

In het kader van de “happy house” actie heeft een technieker gratis een wifi repeater geplaats omdat ik beeld- en klankstoringen had. Dit heeft geholpen tot een paar weken geleden. Na verschillende keren de bekende “oplossing” van Proximus te hebben toegepast (trek de prise uit en wacht een beetje, steek de prise terug enz….(ik ben het zo beu als koude pa)) wend ik me nu tot deze dienst om de repeater gratis te vervangen door de nieuwe “wifi booster”.
Ik ben klant bij Proximus vanaf 1963 en ik betaal voor een compleet pakket dat me perfect beeld en klank moet bezorgen. Dus verwacht ik dat Proximus dit voor mij asap oplost.

 

 


3 reacties

In afwachting dat een Proximus forummedewerker reageert, kan ik je wel inlichten dat als je een Flex pack (abonnement) hebt waar een vaste lijn inbegrepen is, je dan recht hebt op een gratis wifi booster.

Ook kan een Prox medewerker beslissen om bvb een Technieker te sturen om alles eens grondig onder handen te nemen , ook kunnen zij al je lijn op fouten controleren.

Beste,

Sedert enige tijd heb ik bij tussenpozen een slecht beeld (blokken en haperend geluid). Ik heb 2 toestellen die via onderstaande toestellen aangesloten zijn (een derde toestel bevindt zich ter hoogte van mijn b-box). Ik heb vastgesteld dat bij  het verwijderen en terug plaatsen van dit toestel het beeld terug normaal wordt maar na enige tijd opnieuw faalt. Soms kan het zelfs zeer misterieus  worden. Indien ik het toestel, dat functioneert , verplaats naar het ander TV toestel het daar soms niet meer werkt. Nu heb ik ook vastgesteld dat bij het slecht functioneren, ik via de tv gids een programma herstart, het beeld wel ok is en blijft?

 

 

@FREDDY VAN HECKE 

PLC’s kunnen wel voor problemen zorgen, maar heb je alles al eens in volgorde herstart zoals opgegeven hier →  toestellen heropstarten

Reageer