Vraag

Slecht beeld, blokken in beeld, klank valt weg

  • 22 December 2021
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

In het kader van de “happy house” actie heeft een technieker gratis een wifi repeater geplaats omdat ik beeld- en klankstoringen had. Dit heeft geholpen tot een paar weken geleden. Na verschillende keren de bekende “oplossing” van Proximus te hebben toegepast (trek de prise uit en wacht een beetje, steek de prise terug enz….(ik ben het zo beu als koude pa)) wend ik me nu tot deze dienst om de repeater gratis te vervangen door de nieuwe “wifi booster”.
Ik ben klant bij Proximus vanaf 1963 en ik betaal voor een compleet pakket dat me perfect beeld en klank moet bezorgen. Dus verwacht ik dat Proximus dit voor mij asap oplost.

 

 


1 reactie

In afwachting dat een Proximus forummedewerker reageert, kan ik je wel inlichten dat als je een Flex pack (abonnement) hebt waar een vaste lijn inbegrepen is, je dan recht hebt op een gratis wifi booster.

Ook kan een Prox medewerker beslissen om bvb een Technieker te sturen om alles eens grondig onder handen te nemen , ook kunnen zij al je lijn op fouten controleren.

Reageer