Ik heb mijn Skynet account op nieuwe laptop gezet (Windows 10) maar krijg steeds volgende melding : “Dit account kan niet worden geopend. Skynet : mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat”
Ik heb reeds van alles geprobeerd maar het lukt niet.
Mijn gmail account lukt wel direct,, maar dat gebruik ik eigenlijk niet. Alvast bedankt voor uw hulp!
Bladzijde 1 / 1
bedoel je dat je het account in een mail client geconfigureerd hebt hebt zoals bv. windows Mail of thunderbird ….
Maar bij server voor binnenkomende mail kon ik enkel invullen : imap.proximus.be ( 993:1 kon ik er niet bijzetten
en bij server voor uitgaande mail : relay.proximus.be ( 587:0 kon ik er niet bijzetten)
Raar dat wordt er bij automatisch ingevoerd als ik het account aanmaak onder Windows MAIL:
Mss is het dan één van de problemen onder Proximus Mail, maar daarvoor zou iemand van de Proximus forummedewerkers dit eens moeten opvragen bij de bevoegde dienst.
Zo zag het er bij mij uit:
Er zijn inderdaad problemen met proximus Mail ik heb eens aan een vriend gevraagd (omdat ik mijn skynet account niet wil wissen en opnieuw installeren) om op zijn windows pc in windows mail eens een skynet mail account aan te maken, en inderdaad hij krijgt de zelfde foutmelding. Dus iemand die al een account had voor de problemen begonnen zijn met prox Mail, is het geen probleem in windows Mail maar om er een nieuw account aan te maken zijn er wel problemen blijkbaar.
PS: hij heeft dan zelf imap.proximus.be:993:1 en relay.proximus.be:587:0 ingevuld en werd het account aangemaakt zonder foutmelding, maar al de mappen blijven leeg !!!!!
Ik heb ook geprobeerd om die cijfers die erna staan in te vullen, maar ik kon niet verder invullen dan het dubbel punt, het lukte niet om 933:1 enzo in te vullen
WAT NU AUB???
Dat moet ik uiteraard aan een proximus forummedewerker overlaten om van hen te horen of er hiervoor oplossingen in de maak zijn?
Al is het wel raar dat het bij u niet mogelijk is om die :933:1 toe te voegen, maar zelfs dan nog, het werkt ook niet als je het wel kunt invoeren.
Heeft u contact met een Proximus forummedewerker aub?
Het is gewoon afwachten tot hier iemand van hen reageert.
maar aangezien de vele problemen die gemeld worden vrees ik er voor dat ze al een oplossing zullen hebben, enfin we horen het wel.
Hopelijk duurt dit niet te lang, zou erg graag aan de slag gaan met mijn nieuwe laptop
Bedankt !
Beste Martin, ik heb nog steeds niks vernomen van Proximus
En het probleem is er nog steeds
kan je mij hier iets adviseren aub?
Alvast bedankt, Annik
@Annik J Sorry dat de we niet sneller op je post hebben geantwoord. Ondervind je dit probleem nog steeds ?
Beste Hadewych,
Ja, dit probleem is nog steeds niet opgelost. Ik hoop dat u mij kan helpen!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.