Dag,
Ik ben al bijna 2 weken in contact met de klantendienst van mobile vikings/proximus om hen te vragen om mijn lijn over te schakelen van PPPOE vlan10/20/30 naar een single VLAN20 omdat ik mijn bbox 3 heb vervangen door een eigen router en liever niet meer PPPOE vlan 10 wil gebruiken. Ik had begrepen dat een vervanging naar de internet box sowieso mijn lijn overschakelt naar single vlan 20 dhcp, dus dacht het dan zo op te lossen, maar dat willen ze niet doen. Enkel voor nieuwe klanten.
Men denkt nu erbovenop dat ik mijn ONT wil vervangen, vraagt naar specifieke serienummers terwijl dit allemaal toch niet nodig is. Ik heb gewoon de ONT van proximus hangen en wil enkel mijn eigen router aansluiten met single vlan 20 DHCP. Net zoals in de guidelines staat.
Is er hier iemand van proximus die begrijpt wat ik bedoel en mij wél kan helpen? Niet geloven hoe een simpele vraag zo moeilijk blijkt te zijn.