shadow gedeactiveerd

  • 19 February 2021
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Hey, 

Ik heb via Proximus een shadow account, maar vandaag kon ik deze niet meer gebruiken.

Na even zoeken heb ik gevonden wat het probleem is, ik zou drie maand niet actief geweest zijn op shadow en zouden mij een mail hebben gestuurd.

Nu heb ik deze mail gevonden in mijn spam dat ik op 23 januari nog 15 dagen tijd had om nog eens op shadow te gaan, en bij deze is mijn account gedeactiveerd.

Kan ik deze bij jullie opnieuw laten activeren?


4 reacties

PS: pas maandag komt er hier iemand terug langs die van proximus zelf is, om je hierbij verder te helpen, eventueel kun je ook morgen of overmorgen bellen naar 080022800 om te vragen of zij dit kunnen doen voor u en anders is het gewoon afwachten tot maandag.

Reputatie 6
Badge +3

Hiervoor contacteert u best Shadow gaming zelf via hun website, zij kunnen normaal gezien het account terug activeren.

Heb contact opgenomen maar ze kunnen mijn shadow account niet meer activeren tenzij ik een abonnement bij hun neem van 12,99€ per maand of anders het account volledig verwijderen en via Proximus opnieuw aanvraag laten doen, maar Proximus wil die aanvraag niet meer opnieuw doen

Reputatie 1

Dat is raar dat Proximus niet opnieuw een mail wil sturen om dit terug te activeren.  Ik zou nog eens bellen naar Proximus en het nog eens vragen.  Het is tenslotte een dienst die mee in je abbo zit waar je voor betaald.

Reageer