Ongelooflijk, sinds 13 maart hebben wij geen internet meer. Na bezoek van een technieker wist deze mij te melden dat de koperkabel defect was en een andere technierker moest langskomen. Week later kwamen ze langs en installereden fiber bij ons. Na enkele uren werk (omdat ze het niet werkzaam kkregen) hadden we eindelijk terug internet. 24 uur later is alle internet weer verbroken. Na telefonisch contact zeiden ze dat ze een technieker gingen langs sturen. Wij betalen 175 euro/maand aan Proximus en zit nu straks een halve maand zonder internet, tv etc. Benieuwd wat proximus gaat doen om dit te compenseren? en nee ik wil geen gratis film. Als prodcuten niet werken zoals beloofd moet je ze ook niet aanrekenen.
NB: compensatie kan pas in rekening gebracht worden nadat het probleem opgelost is.
NB: compensatie kan pas in rekening gebracht worden nadat het probleem opgelost is.
Done
Update: Vandaag terug bezoek gehad, probleem zou blijkbaar weer ergens anders zitten, nieuwe afspraak dient gemaakt te worden met een andere ploeg. Dag 15 zonder internet komt eraan :-(
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.