Vraag

server niet benaderbaar : het blijft maar duren


zie mijn archief aan mails niet, soms duurt het 45 minuten voor toegang, ik zie dan deze popup.  Internet speed test is perfect  : 40 versus 20 mbps, dus dat is ok.  Alleen het archief komt er niet door onder de tab skynet.be

 


11 reacties

heb je dat op een ander toestel ook voor 

NB: Iemand van het Proximus forumteam  komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

ja, toestel onafhankelijk

heb hier bij mij voor alle zekerheid ook eens gecontroleerd via webmail en bij mij geen enkel probleem.

Heb je dit ook voor via een mail app, of werk je alleen met een web versie.

webversie dus,  vroeger ging dit redelijk betrouwbaar, nu voor weken,maanden, regelmatig prijs en dan zit je te wachten op je archief van mails … bitte warten.  Heb ook al gebeld en probleem gelogd,  maar kon ze geen printscreen doorsturen, dus log ik hier de printscreen, en kunnen ze er zo naar kijken. Dit is 2021 qua communicatie ! 

 

Reputatie 7
Badge +4

webversie dus,  vroeger ging dit redelijk betrouwbaar, nu voor weken,maanden, regelmatig prijs en dan zit je te wachten op je archief van mails … bitte warten.  Heb ook al gebeld en probleem gelogd,  maar kon ze geen printscreen doorsturen, dus log ik hier de printscreen, en kunnen ze er zo naar kijken. Dit is 2021 qua communicatie ! 

 

hi , ondervindje dit probleem ook als je via een browser je archief wil openen ?
ik kijk om dit dan door te geven naar onze IT teams

thanks … alle hulp welkom.  ja ik werk via browser google chrome en edge, en 99 % van de tijd gaat het prima, doch soms gaat het helemaal mis … en is het wachten en wachten ….  

een andere versie van allicht hetzelfde probleem :  

 

ik weet niet of je via laptop werkt en als je op een andere locatie zit heb je dit dan ook voor

dit is via een zeer performante laptop, en internet connectie is perfect, zoals geschreven, en ja ook op andere locaties in het huis, en met andere laptops, computers, hebben we dit.  Op deze laptop momenteel 34 Mbps download, en 18 Mbps upload.  De BBOX werd al meerdere keren en goed nu vervangen, dit is een symptoom op server kant denk ik.

ik bedoelde niet thuis dus ergens anders en inderdaad ik dacht aan de weg via servers want als je op een ander zit kan dit andere servers volgen

ik werk meestal van thuis, ben zeer zelden op “andere plaats”, dus daar kan ik niets over zeggen.  dergelijke meldingen moeten eigenlijk bekenen worden met logfiles op andere plaatsen, door de techniek.  Ik heb al gebeld, maar kan geen printscreens doorzenden daar, dus doe ik via deze weg.  Bovendien bestaat het probleem al langere tijd, en ik probeer het zoeken aan te stoten.

Reageer