Skip to main content

613 xxxxx37 nr 03 77xxxxx16

9 september 3u30 viel ons signaal uit. Geen wifi, geen tv, niks. Gebeld naar klantendienst: er zou iemand langskomen. 1 gsm van de 4 volwassenen hier in huis kreeg free mobile data.

12 sept. Kwam idd iemand : probleem ligt op straat. (Kregen hiervan brief waarin stond dat hij my Proximus zou hebben uitgelegd. Dat is echter een leugen) Er wordt beloofd dat er iemand anders komt.

15 sept. Kwam idd weer iemand, kwam zeggen dat hij het probleem op straat gevonden had en deed verder niks.

17 sept. Opnieuw gebeld naar klantendienst, ze gaan het onderzoeken.

19 sept. Opnieuw gebeld naar klantendienst en boos gemaakt. 2e gsm krijgt free mobile data. Er zal iemand komen op 22 sept.

22 sept. Komt er niemand. Gebeld. Ze verzekeren dat er toch nog iemand komt.

23 sept. Telefoon naar techn. dienst : technieker is ingepland en ja hoor, om 16u30 is alles in orde.

De free mobile data werkte niet goed: tv programma's duurden bijna dubbel zolang door de storingen. Wanneer de 2 personen met de free mobile data niet thuis waren moesten de anderen het met hun 4G stellen waardoor de zoon over zijn limiet ging en de dochter (studente) moest bijkopen.

​​​​Voor al dit ongemak willen wij nu een schadevergoeding vragen aan Proximus. Hoe pakken we dit aan? Waar hebben we recht op?

 

 

@Smet-Merckx  Dag, ik heb hiervoor een dossier aangemaakt. De beheerder hiervan zal je spoedig contacteren. Onze excuses alvast


Reageer