Beste,
Woensdagnamiddag (4/10) moet tijdens de werken van fiberklaar in de straat de telefoonlijn geraakt zijn. Het resultaat is een zeer onstabiele ADSL verbinding. Dit is donderdag door een proximus technieker bevestigd. Tevens heeft uw collega mij verzekerd dat ik zeer spoedig door “dispatch” gecontacteerd zou worden wanneer de herstelling door “de lassers” zou plaatsvinden. Aangezien in vrijdagavond nog niets gehoord had heb ik opnieuw de technische dienst gecontacteerd. De behulpzame mevrouw die ik aan de lijn kreeg zag in het systeem dat er inderdaad een ticket aangemaakt was maar dat het nog open stond: er was nog niets mee gebeurd.
We zijn nu 4 dagen verder, ik heb geen internet en TV. Mijn vrouw, mijn kinderen en ikzelf behelpen ons op dit ogenblik voor ons voor thuiswerk/studeren met personal hotspots maar wat dataverbruik betreft is dit niet echt haalbaar… Zou er iemand mij kunnen vertellen hoe/wie je kan contacteren om een afspraak te maken? Het feit dat je niet weet of het dagen, weken of maanden gaat duren is vervelend.
In afwachting heb ik dan maar een 4G router besteld in een proximus shop maar die wordt pas dinsdag geleverd.
Als ik dan toch een punt van ergernis mag meegeven is het wel dat deze noodoplossing op geen enkele manier door uw technische dienst is voorgesteld. Als ik er uiteindelijk zelf over begon werd ik doorverwezen naar een proximus shop. Hier kon men het apparaat echter niet direct meegeven: dit moest via de post gebeuren… Indien uw technische medewerkster woensdagavond dit zelf had gedaan had ik vrijdag al een tijdelijke work-round rond mijn probleem gehad en had ik kunnen spreken van keurige klantenservice. Nu… not so much.
Hopend op een spoedige reactie,
Danny