Vraag

Schade na werken aanleg glasvezelkabel

  • 17 May 2023
  • 5 reacties
  • 285 Bekeken

Beste,

Vorige week werd er in de Familie de Bayostraat kabels gehangen langs de gevels.  Bij ons is hierdoor schade aan de gevel opgetreden met gevolg dat hierdoor de rolluiken niet meer functioneren en ook stuk geraakten.

Ik heb al herhaalde keren geprobeerd om het door jullie opgegeven nummer ivm de werken te bellen, maar ik krijg nooit antwoord (0800 32 492).  Ik heb dan een email verstuurd naar het opgegeven email adres, maar ook daar krijg ik geen reactie.

Graag had ik geweten hoe ik officieel een klachtendossier kan openen.

Alvast bedankt,

Johan Maes

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @fa274277 als je klant bent bij Proximus kun je dan het klantnummer hier toevoegen, aan het klantprofiel? Indien niet, voeg je dan het exacte adres toe? Alvast bedankt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@fa274277 

laat weten als je profiel is aangevuld, aub… dan kunnen wij een dossier opstarten.

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@fa274277 Ik heb klachtendossier 52648845 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Beste Joel,

We zijn ondertussen 2 weken verder en ik heb nog niets gehoord.  Ondertussen blijft onze rolluik wel geblokkeerd.

mvg

johan

Reputatie 7
Badge +3

Dag @fa274277 dit dossier is ondertussen in behandeling bij de juiste dienst, ik heb hen gevraagd om je met voorrang te informeren. Groetjes, Heidi

Reageer