Vraag

Schade en wateroverlast na aanleg fiber

  • 14 November 2023
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Wij hebben sedert vrijdag 3/11/23 waterschade in de kelder, doordat de fiberaanleg daar niet afdoende gedicht is. Door de hevige regenval is de schade natuurlijk ook heel groot nu! Ik heb telefonisch contact genomen met de klantendienst en zij zouden zogezegd een dossier hebben opgemaakt zodat een technieker ons zou contacteren. De man van de klantendienst wou me zelfs niet eens zijn naam zeggen , hij ging me zijn gegevens na het gesprek doorsturen via mail, zodat ik hem kon contacteren indien er niet binnen de 10 dagen werd gereageerd. Ik zit nog altijd te wachten op die mail ! We zijn nu 11 dagen verder en we hebben nog niemand gehoord of gezien. De waterschade neemt intussen grote proporties aan (elke dag minstens 30 emmers water die we uit de kelder moeten halen). Dit werd ook reeds zo gemeld om maar te zeggen dat het superdringend diende gemaakt te worden ! Tevens staat onze woning sedert deze week te koop en ik kan u verzekeren dat een natte kelder kopers enorm afschrikt. Ik heb foto’s genomen en een filmpje gemaakt om aan te tonen hoe snel het water binnenstroomt langs die opening. 

Mijn eis is dan ook dat er zo snel mogelijk ( maximaal binnen de 3 werkdagen) een technieker of een verantwoordelijke ons contacteert om dit te komen herstellen, zoniet zal ik niet aarzelen om gerechtelijke stappen te ondernemen, daar dit ons serieus in de problemen kan brengen.

Hoogachtend,

Danny De Kuysscher en Nadine Soreyn

 


1 reactie

In afwachting van een reactie van een Proximus forummedewerker

Kan je best je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

ter info: anders kan je ook contact opnemen met de dienst werven

080014552 het nummer voor interne dienst werven (NL) 
algemeen nr: werven 080014551
of via helpdesk.werven.vla@proximus.com

 

Reageer