Van 10 sept tot 24 sept werkte het internet en TV niet meer, nadat de glasvezelkabel in de straat werd beschadigd. Het duurde 2 weken tot het internet op de vaste computer (die we nodig hadden voor ons werk) terug werkte. Alsook zaten we deze tijd zonder TV. Volgens de medewerker op het gratis nr van Proximus hebben we recht op een schadevergoeding (compensatie), maar nergens op de site staat er hoe we dit kunnen aanvragen!!! Aangezien we al deze tijd geen internet gehad hebben heeft dit een ongunstige invloed gehad op ons werk en dus ook onze inkomsten. Een schadevergoeding zou dus zeker gepast zijn.
Als de proximus forummedewerkers hier langskomen kunnen ze dit verder met u bespreken.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.
zo kunnen de prox medewerkers hiermee direct aan de slag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.