Vraag

Schade / compensatie

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 1215 Bekeken

Van 10 sept tot 24 sept werkte het internet en TV niet meer, nadat de glasvezelkabel in de straat werd beschadigd. Het duurde 2 weken tot het internet op de vaste computer (die we nodig hadden voor ons werk) terug werkte. Alsook zaten we deze tijd zonder TV. Volgens de medewerker op het gratis nr van Proximus hebben we recht op een schadevergoeding (compensatie), maar nergens op de site staat er hoe we dit kunnen aanvragen!!! Aangezien we al deze tijd geen internet gehad hebben heeft dit een ongunstige invloed gehad op ons werk en dus ook onze inkomsten. Een schadevergoeding zou dus zeker gepast zijn. 


3 reacties

Als de proximus forummedewerkers hier langskomen kunnen ze dit verder met u bespreken.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.

zo kunnen de prox medewerkers hiermee direct aan de slag.

Reputatie 7
Badge +3

@Isa enJS Kan u het klantnummer en een contactnummer toevoegen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes, Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Isa enJS Dossier 46385438 werd opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal jou hierover verder informeren. Groetjes, Antonella

Reageer