@Martin ik zie een fibermodem dus moet Dsl LED niet branden, enkel de WAN Led
Het is mij niet direct 100% duidelijk wat de auteur bedoelt met “mijn PC start niet op”
Ik vermoed dat er een probleem “toegang tot internet” is, maar die LED brandt ook om Bbox3
Misschien dient de auteur zijn vraag te verduidelijken of kunnen Proximus medewerkers vanop afstand zien wat er iets scheelt aan de apparatuur/aansluitig
De rode RED heeft betrekking op “phone1/2” = telefonie
ik had er inderdaad niet op gelet dat er een fibermodem boven stond
Als de andere apparaten werken over wifi en bv ook een laptop verbonden met de bbox rechtstreeks via netwerkkabel dan moet het specifiek voor de PC dat er iets verkeerd loopt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.