dit rood lampje heeft niks te maken met je pc die je aansluit
De rode RED heeft betrekking op “phone1/2” dus telefonie
controlelampjes > klik hier
Het DSL lampje licht niet op volgens ik op je foto kan zien
Herstart eens je bbox door zijn netspanning 10 sec te onderbreken
moest het ook niet helpen dan kun je een reset proberen > klik hier
Als je belt naar 0800 22 800 en nadat je uw TF nr ingevoerd hebt wordt het ook gemeld moest er een probleem zijn in je regio.
@Martin ik zie een fibermodem dus moet Dsl LED niet branden, enkel de WAN Led
Het is mij niet direct 100% duidelijk wat de auteur bedoelt met “mijn PC start niet op”
Ik vermoed dat er een probleem “toegang tot internet” is, maar die LED brandt ook om Bbox3
Misschien dient de auteur zijn vraag te verduidelijken of kunnen Proximus medewerkers vanop afstand zien wat er iets scheelt aan de apparatuur/aansluitig
De rode RED heeft betrekking op “phone1/2” = telefonie
ik had er inderdaad niet op gelet dat er een fibermodem boven stond
Als de andere apparaten werken over wifi en bv ook een laptop verbonden met de bbox rechtstreeks via netwerkkabel dan moet het specifiek voor de PC dat er iets verkeerd loopt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.