Welke provider zou u aanraden om niet de ellende te hebben zoals bij proximus waar je uren on hold gehouden wordt, ondanks dat je betaald voor extra service. internet draait op KB/s en helpdesk komt niet verder dan reset modem. Tevens neemt kwaliteit 4G ook verder af. heb nu volgend mailadres gebruikt escalation.level2@proximus.com
Kent er iemand een hoger level om harder aan de boom te schudden
Bladzijde 1 / 1
ik denk dat de meesten zelf niet aan dit mailadres geraken, is de eerste keer dat ik dit mailadres zie mss is het hoger level dan escalation.level1@proximus.com ;-))
Zulks is voor zover mij bekend (enkel) van toepassing in het kader van SLA (service level agreements) voor o.a. whole sales / corporate customers
Ik ga ervan uit dat Proximus medewerkers op dit publieke forum u vanaf morgen verder zullen kunnen helpen m.b.t. bovenstaande op voorwaarde dat ze u kunnen identificeren via uw forum login profiel
@M_016 dat had ik ook door te googelen gevonden maar het mailadres vind ik niet direct, ‘k zal de goeie zoekparameters niet hebben ingevoerd denk ik!
@danny.184
Heel belangrijk: vul je je klantgegevens verder aan?
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
Als we je gegevens hebben kijken we je situatie na
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.