Skip to main content

rampzalige service


Welke provider zou u aanraden om niet de ellende te hebben zoals bij proximus waar je uren on hold gehouden wordt, ondanks dat je betaald voor extra service.
internet draait op KB/s en helpdesk komt niet verder dan reset modem.
Tevens neemt kwaliteit 4G ook verder af.
heb nu volgend mailadres gebruikt
escalation.level2@proximus.com


Kent er iemand een hoger level om harder aan de boom te schudden

4 reacties

Martin
  • 33062 reacties
  • 30 januari 2023

ik denk dat de meesten zelf niet aan dit mailadres geraken, is de eerste keer dat ik dit mailadres zie mss is het hoger level dan escalation.level1@proximus.com ;-))


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4364 reacties
  • 30 januari 2023

Zulks is voor zover mij bekend (enkel) van toepassing in het kader van SLA (service level agreements) voor o.a. whole sales / corporate customers

 

Ik ga ervan uit dat Proximus medewerkers op dit publieke forum u vanaf morgen verder zullen kunnen helpen m.b.t. bovenstaande op voorwaarde dat ze u kunnen identificeren via uw forum login profiel 

 

 


Martin
  • 33062 reacties
  • 30 januari 2023

@M_016 dat had ik ook door te googelen gevonden maar het mailadres vind ik niet direct, ‘k zal de goeie zoekparameters niet hebben ingevoerd denk ik!


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3205 reacties
  • 31 januari 2023

@danny.184 

Heel belangrijk: vul je je klantgegevens verder aan?

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Als we je gegevens hebben kijken we je situatie na

groeten

Tina