Tja, heb je het webformulier al ingevuld?
Deze morgen functioneert het verzenden in Proximus webmail opnieuw zoals het hoort.
De e-mails die ik gisteren tss 16u en 19u35(dan stopte ik de pogingen) verstuurde zijn echter nog steeds niet aangekomen bij de bestemmeling en staan wel in de map “verzonden”.
@Argenteus
Heb je zo’n mail van gisteren, die niet toegekomen is eens opnieuw proberen te verzenden? Komt deze dan nu wel aan?
Groeten
Geert
@GeertC ik heb er één opnieuw verzonden via ‘doorsturen’ naar mijn alias skynet e-mailadres en deze is onmiddellijk correct verstuurd en bezorgd. Wat mij nu ook is opgevallen is dat bij één van de bewuste e-mails die ik gisteren verstuurde naar een skynet + CC google adres, de google bestemmeling de e-mail wel ontving en de skynet ontvanger deze niet ontving. Ik wacht nu op een antwoord van nog skynet gebruikers betreffende het wel/niet ontvangen van de e-mail van gisteren.
@GeertC Ik heb de personen die ik ge-e-maild heb op 10/02 tss. 16u en 19u30 gecontacteerd.
(Ik heb de mailbox enkel dan gebruikt)
Diegenen met een @gmail adres ontvingen de e-mail. Geen enkele @skynet gebruiker ontving een
e-mail.
Op 11/02/2021 was alles opnieuw normaal met uitzondering van af en toe problemen met layout , lettertype en -grootte, copy/past, bijlagen, afbeeldingen, het automatisch concepten opslaan, waaraan ook nog gesleuteld moet worden.
Deze morgen 12/02 was het inloggen niet mogelijk en toen het uiteindelijk toch lukte kreeg ik een lege undefined mailbox. Heb dit gemeld in een nieuw topic. Momenteel is ook dat probleem opgelost. Laat ons hopen definitief.