Beantwoord

Proximus Webmail

  • 7 December 2023
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Problemen Proximus Webmail , via WIN11 Edge??????

Zo’n 45 min geleden verplaats ik een e-mail naar een andere map, maar vind deze nergens meer terug.. Krijg plots ‘onbekende fout” .

Opnieuw uit- en ingelogd en krijg ‘undifined’ user. Via “zoeken’ vind ik de verdwenen e-mail.

Na opnieuw in- en uitloggen krijg ik de normale inhoud, de verdwenen e-mail is echter nergens meer te vinden.

icon

Beste antwoord door Argenteus 7 December 2023, 12:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Argenteus Heb je dit in alle browsers? 

Reputatie 4
Badge +2

Ik gebruik slechts één browser, maar stel vast dat na de ‘onbekende fout- melding”  en het opnieuw inloggen mails, van woensdag en deze morgen vóór de foutmelding, in ‘inbox’  verdwenen zijn.

 

Reputatie 7
Badge +5

@Argenteus Kan je de cookies eens verwijderen en opnieuw proberen? 

Reputatie 4
Badge +2

@DaisyS  ondertussen opnieuw ‘onbekende fout’ en na opnieuw inloggen alles terug oké.

Dit topic mag gesloten worden.