Skip to main content
Beantwoord

Proximus mailadres


kvantorre

Hallo,

Is er bij Proximus nog steeds de mogelijkheid om een @proximus.be mailadres aan te maken?

 

Bedankt.

Beste antwoord door kvantorre

Hallo, ondertussen werkt alles, er stond ergens nog iets verkeerd ingesteld…

Ik veronderstel voor zolang ik klant ben van proximus dat mijn mailadres niet afgesloten of opgezegd wordt?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

11 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@kvantorre  Als klant heb je de optie om een nieuw e-mail adres aan te maken of een alias.

alles kan je doen in je MyProximus online.


Martin
  • 33205 reacties
  • 12 maart 2025

@kvantorre 

& ter bijkomende info: 

Je kunt een Proximus-mailbox of -alias aanmaken:

  • Een mailbox: het is best dat elk lid van je familie of bedrijf een eigen mailbox heeft, zodat ze geen e-mails van elkaar ontvangen. Het aantal gratis mailboxen, die je kunt hebben is afhankelijk van je abonnement. Je moet minstens één mailbox aanmaken om er aliassen aan toe te kunnen voegen. 
  • Een alias: een alias is een Proximus e-mailadres dat gelinkt is aan een mailbox. Alle e-mails die naar één van de aliassen verstuurd worden, komen terecht in dezelfde mailbox. Elke mailbox kan 5 aliassen hebben.
  • Voor privé-klanten:
    6 e-mailboxen  met tot 5 aliassen, 50 GB elk.
    Uitgezonderd Internet Essential = 1 e-mailbox van 50 GB met tot 5 aliassen

    Voor zakelijke klanten:
    10 e-mailboxen  met tot 5 aliassen, 50 GB elk.
    Uitgezonderd Internet Essential = 1 e-mailbox van 50 GB met tot 5 aliassen.
    Internet Maxi = 6 e-mailboxen van 50 GB met tot 5 aliassen, elk 50 GB


kvantorre
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 12 maart 2025

Ik heb blijkbaar nog een proximus mailadres staan van in 2019 maar volgens mij werkt dat niet meer, kan daar geen mails mee versturen of ontvangen.

En een nieuw aanmaken heb ik geprobeerd maar lukt niet...


Martin
  • 33205 reacties
  • 12 maart 2025

heb je mss een Internet Essential = 1 e-mailbox van 50 GB met tot 5 aliassen

waar je maar één mailbox kunt hebben


kvantorre
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 12 maart 2025

Update, ik kan blijkbaar vanuit het proximus mailadres dat ik al heb (had) mails verzenden maar niet ontvangen...


Martin
  • 33205 reacties
  • 12 maart 2025

Probeer dit eens via http://webmail.proximus.be of je er dan wel kunt ontvangen.

Ook kijken of ze eventueel in je spamfolder zouden terecht gekomen zijn


kvantorre
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 12 maart 2025
Martin schreef:

Probeer dit eens via http://webmail.proximus.be of je er dan wel kunt ontvangen.

Ook kijken of ze eventueel in je spamfolder zouden terecht gekomen zijn

 

Neen er komt niets binnen… ook niet in  de spam folder ….


Martin
  • 33205 reacties
  • 12 maart 2025

Het is nu wel zo dat er veel zijn die klagen dat hun mail te laat binnenkomt, dus mss komt het nog binnen wat later. 
Meldt het indien de mails toch nog  zouden binnenkomen.

De PX moderatoren kunnen ook morgen eens kijken of alle in orde is aan hun kant.

Noteer daarom best in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" over welk mailadres het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".


kvantorre
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2025

Hallo, ondertussen werkt alles, er stond ergens nog iets verkeerd ingesteld…

Ik veronderstel voor zolang ik klant ben van proximus dat mijn mailadres niet afgesloten of opgezegd wordt?


Martin
  • 33205 reacties
  • 12 maart 2025

Inderdaad dit wordt zomaar niet opgezegd of afgesloten.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 13 maart 2025

@kvantorre 

Dat is goed dat alles terug werkt.

Zolang je klant bent ben Proximus kan je zonder problemen je mailadres blijven gebruiken.

 

Geert