Beantwoord

Proximus Mail op iPhone

  • 25 mei 2020
  • 10 reacties
  • 186 Bekeken

Ik krijg geen berichten meer op mijn Proximus Mail app.

Ik krijg een melding dat er een nieuwe mail is, maar als ik een bericht open, krijg ik de foutmelding “Kan bericht niet laten”. “ De server lijkt niet te reageren. Probeer het later opnieuw.”

icon

Beste antwoord door HadewychT 26 mei 2020, 18:26

Als het op de iPad zonder problemen werkt is je mailbox zelf wel in orde. Kan je eens testen met een andere mailapp op je iPhone, of deze mailapp verwijderen en terug installeren ? 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Probeer eens even vliegtuigmodus in en dan weer uit te schakelen: https://support.apple.com/nl-be/HT204234 en kijk of je dan terug mails binnenkrijgt. Of het kan gaan om een mail met een grote bijlage, waardoor er een time-out optreed en je geen mails meer binnenkrijgt. Heb je dit probleem met alle berichten of enkel maar met het nieuwe bericht?

Die vliegtuigmodus had ik al geprobeerd. Het gaat niet om een attachment. Ik heb het sinds 13/05 op alle berichten.

 

Reputatie 6
Badge +3

Om een probleem met de app uit te sluiten zou je ook eens even de webmail kunnen proberen of je daar de mails ziet: https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html Lees je enkel jouw mails op jouw smartphone of ook op een computer?  Kijk ook of de mails zich niet in SPAM bevinden. Maak ook eens de cache vrij van de app: https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/ Pas morgen komen de Proximus medewerkers terug online om te helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Krijg je een bepaalde foutmelding?

Krijg je een bepaalde foutmelding?


Neen, geen numerieke aanduiding.

Een kruis, “Kan bericht niet laten”

Onderaan in het zwart: “ De server lijkt niet te reageren. Probeer het later opnieuw.”

Krijg je een bepaalde foutmelding?


Neen, geen numerieke aanduiding.

Een kruis, “Kan bericht niet laten”

Onderaan in het zwart: “ De server lijkt niet te reageren. Probeer het later opnieuw.”

 

 

Op mijn iPad haalt dezelfde app de berichten zonder moeite binnen.

Op mijn iPhone kan ik overigens perfect berichten versturen. Enkel ontvangen lukt niet.

Reputatie 7
Badge +4

Als het op de iPad zonder problemen werkt is je mailbox zelf wel in orde. Kan je eens testen met een andere mailapp op je iPhone, of deze mailapp verwijderen en terug installeren ? 

Als het op de iPad zonder problemen werkt is je mailbox zelf wel in orde. Kan je eens testen met een andere mailapp op je iPhone, of deze mailapp verwijderen en terug installeren ? 


Hadewych

Verwijderen en opnieuw installeren van de app heeft het probleem opgelost! Bedankt!

Badge

Een email account gebruiken van je internetprovider is jezelf een strop om de nek doen. Gebruik liever een Google account en je bent verlost van Proximus, Telenet, Scarlet of eender wat als je van provider wil wisselen. Grote voordeel is een exchange account dat op alles werkt. Microsoft, Apple, Linux, tablet, telefoon, Android TV...

Reageer