Skip to main content

Reeds sinds Mei kan ik niet meer inloggen op proximus Cloud en krijg ik op laptop foutmelding 2055.
Op IPhone krijg ik melding “We ondervinden problemen bij het maken van verbinding  met Proximus Cloud”.
Wie kan er mij helpen zodat ik eindelijk aan mijn ± 500 GB data raak van de laatste jaren.

Met vriendelijke groeten
Steven Warlop

 

Ik heb de Cloud optie nog nooit kunnen gebruiken, zelfde foutmelding met de Windows app en via de weblink. Had dit niet echt nodig maar het frusteerde mij wel om het bij mijn producten te zien en er geen gebruik van te kunnen maken als ik dat zou willen.

Vorige zaterdag eens een chat gestart erover, men kon mij niet meteen helpen maar er zou een expert de chat overnemen. Geen reactie meer gekregen, krijg die chatbox nu niet meer weg in MyProximus. Ze zijn nog steeds naar een collega aan het zoeken: “ We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online? “.

Ik heb geen haast, het gaat maar om internet start met de gratis 10 gb cloud waar ik toch nooit iets op kon zetten. Maar het zou fijn zijn dat het wel eens een keer zou werken.


Voor info over cloud kan je hier terecht. Als je daar niet voldoende info vindt, kan je best contact opnemen via https://www.proximus.be/contact om bij de specialisten terecht te komen. 


De informatie over de cloud helpt niet om dit op te lossen en mijn contactopname bracht ook niets op zoals ik beschreven heb. De chatbox bleef actief telkens wanneer ik terug inlogde en ik kon geen nieuwe chat starten. Dat is nu wel opgelost door mijn Proximus cookies te verwijderen. Ik zou mijn kans dus nog eens kunnen wagen via de chat-optie.

Bedankt voor uw reactie.


Reageer