Skip to main content

Op mijn beide computers is het niet meer mogelijk om de Proximus Cloud op te starten. De applicatie verschijnt maar verdwijnt telkens weer met een kort interval (net zoals als een knipperlicht dat aan een uit gaat).

TUI: gekend probleem waar proximus mee bezig is om een oplossing te vinden.


Op een andere plaats heb ik gezien dat het probleem al enkele maanden gekend is en dat men werkt aan een oplossing. Weer een sterk staaltje van Proximus-service!

Heb hiervoor bijna een uur aan de lijn mee gehangen, maar technieker wist van niets.

In communicatie is Proximus nooit een topper geweest ...


Het was normaal voorzien om in maart een nieuwe app klaar te hebben, maar door omstandigheden is dit uitgesteld. Als alles momenteel correct verloopt gaat de nieuwe pc app er zijn in juni.

Ondertussen kan je de cloud wel nog gebruiken via de website http://www.proximuscloud.be


de cloud appl voor windows pcwas beloofd voor half maart maar vandaag 7 april nog steeds niet mogelijk de app down te loaden en nog steeds hetzelfde probleem

al enig vooruitzicht ?

groeten Guy


Reageer