Vraag

Proximus Cloud

  • 13 October 2023
  • 10 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 20 reacties

Voor de zoveelste keer geraak ik niet meer in de optie Cloud waar ik iedere maand voor betaal. Het staat nog wel bij My Proximus Maar als ik naar de website Proximus Cloud surf krijg ik het volgende “Gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren.”

Kan iemand dat nakijken aub? 


This topic has been closed for comments

10 reacties

@Ria

Pas maandag komt hier terug een PX moderator terug langs.

Maar ter info kan ik je meegeven dat er door hen voor cloud problemen ook aangeraden wordt om dit via een online mail te doen zodat dit direct door de bevoegde dient verder onderzocht kan worden:

Je kan ons een e-mail sturen via het webformulier.
Wij reageren gemiddeld binnen 3 werkdagen. 

→ Stuur een e-mail  door onderstaande weg te volgen en op “mail ons” te klikken.

 

Reputatie 1

@Ria

Pas maandag komt hier terug een PX moderator terug langs.

Maar ter info kan ik je meegeven dat er door hen voor cloud problemen ook aangeraden wordt om dit via een online mail te doen zodat dit direct door de bevoegde dient verder onderzocht kan worden:

Je kan ons een e-mail sturen via het webformulier.
Wij reageren gemiddeld binnen 3 werkdagen. 

→ Stuur een e-mail  door onderstaande weg te volgen en op “mail ons” te klikken.

 

Bedankt, dit heb ik geprobeerd maar “Cloud” staat er zelfs niet meer tussen. Heb er al meer problemen mee gehad dan met iets anders. Indien er geen oplossing voor komt zal ik het opzeggen want ik betaal  maandelijks voor 100 Gb en kan het niet gebruiken. 

Wel raar want bij mij staat het er nog altijd op 

Best de verder hulp van een PX Moderator afwachten dan.

Reputatie 7
Badge +5

@Ria Helaas gaat alle ondersteuning voor cloud via de webform/email op onze website.

@DaisyS 
Maar als ik het goed begrijp kan @Ria het niet via webform/email het melden aangezien ze zegt dat die optie er niet tussen staat.

Bedankt, dit heb ik geprobeerd maar “Cloud” staat er zelfs niet meer tussen. 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Martin Ik heb dit net zelf nog eens geprobeerd. 

Als er wordt gekozen voor : andere vraag - technische vraag - internet kan je nog steeds kiezen voor cloud.

 

@DaisyS 

Inderdaad bij mij ook, daarom versta ik het ook niet goed dat Ria dit dan niet ziet staan.
enfin we zullen haar antwoord dan maar verder afwachten.

Reputatie 7
Badge +3

Hier ook  gecheckt en Cloud staat er wel nog tussen.

Wel gemerkt dat je bij ik ken mijn nummer het lijnnummer verbonden aan  je vaste internet verbinding moet ingeven.

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html 

Als je  bv. je GSM nummer ingeeft is de optie Cloud niet zichtbaar.

@Ria

Je kan het simpelweg ook via “ik ken mijn nummer niet”  

Er komt wel nog een een invoer vak te voorschijn “voor welk nummer contacteer je ons” maar daar moet je niks invullen.

Reputatie 1

Bedankt allemaal, het is blijkbaar opgelost.