Vraag

Proximus Cloud 100 GB loginproblemen

  • 3 November 2020
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

Sedert 1 november kan ik niet meer inloggen op mijn Cloud 100 GB, niet met de PC-app, en ook niet met de android-app op mijn smartphone.  Ik krijg altijd de foutcode 2055, en op mijn PC krijg ik regelmatig meldingen dat Cloud geen verbinding meer kan maken met de configuratieserver. Als ik kijk onder produkten in “my proximus” dan zie ik naast de oorspronkelijke cloud 100 GB ook een cloud 10 GB staan, met dezelfde login. Zorgt dit soms voor problemen? Ik kan wel nog mijn bestanden zien staan via de weblink, maar die worden niet meer automatisch bijgewerkt.


6 reacties

Als je op het forum effen zoekt dan zie je da t er nog zijn met dergelijke problemen, maar morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +4

@Patrick.C, momenteel is engineering bezig met een onderzoek naar Cloud problemen. Als wij hier meer info over krijgen dan post ik dit hier op het forum.

Is er nog altijd geen oplossing voor de loginproblemen met Cloud? Dit is nu al meer dan een week dat ik die niet kan gebruiken, en ik zie ook bitter weinig reactie...

Ik vrees inderdaad van niet maar morgen komen de prox medewerkers hier terug langs en hopelijk met toch iets positief nieuws.

Reputatie 6
Badge +1

U krijgt blijkbaar een andere foutmelding dan ik in mijn topic , maar resultaat is idem: geen toegang tot het Cloud dashboard op Windows PC. Juist?

Reputatie 6
Badge +1

Werkt de Windows desktop app al? 

Reageer