Proximus (02/2354000) probeerde me al 6 keer te breiken ivm dossier 46460955.
Doch wanneer ik opneem hoor ik niemand…
Er is me beloofd dat de technische dienst me zou terugbellen ivm “ONT 4” waarmee er problemen zouden zijn volgens uw technieker (die hier op 13/10/20 is geweest) en die binnen 3 weken (of waren het 3 maanden) hersteld zou worden (of iets dergelijks)
Uw technieker heeft geen contactgegevens noch zijn naam meegegeven…
maw: er is hier blijkbaar een niet goed werkende ONT4 die elke x maanden voor problemen zou zorgen en ik wil graag weten hoe het nu verder moet.
Proximus digitale tv en internet zijn geinstalleerd in een nieuwbouwapp. in januari en sindsdien zijn er om de x maanden problemen met de doorstroming van wifi naar de tv en andere problemen. Graag wil ik dat dit een definitief opgelost geraakt (in augustus is bbox vervangen + blauwe kabel ). De technieker die nu in oktober is gekomen wist te melden dat dus de ONT4 niet OK is maar het nog een hele tijd zou duren vooraleer dit aangepakt kon worden… Hijzelf kon dit niet oplossen. Blijkbaar zijn het andere techniekers die dit moeten komen doen.
Ik weet niks van techniek dus wil ik graag dat Proximus zijn problemen hier bij mij oplost zodat die x-maandelijkse problemen nu eens definitief worden opgelost aub.
klantnummer 6***
mvg
Lambrecht