Wij zijn al een jaar aan het proberen om het internet en wifi probleem op te lossen in ons huis. ADSL lijn. Al 5 techniekers langs gekregen. Oplossing is er.. vanuit Proximus. 4g toestel. Maar moet van hoger hand komen. Bellen met de Proximus helpdesk heeft geen zin. Worden altijd doorgeschakeld, of ze gaan ons terug bellen.. wordt elke keer beloofd. We hebben het slechtste inkomende internet dat je maar kan bedenken. Als ze metingen doen, is het zo weinig dat het verwaarloosbaar is.
Bladzijde 1 / 1
Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen natrekken , als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.