Sinds ik de nieuwe Android TV-box heb ontvangen, heb ik bijna elke dag problemen om tv te kijken. Ofwel krijg ik de melding dat de ethernet-kabel niet goed is aangesloten (terwijl dat wel zo is) ofwel krijg ik de melding dat de WIFI onstabiel is of dat het WIFI-netwerk ontbereikbaar is. Gevolg: ik kan geen tv kijken want deze TV-box werkt niet zonder internet.
Beide meldingen kan ik omzeilen door eerst te gaan naar de offline modus (waar je dus niets in kan doen) en dan via de instellingen ofwel te kiezen voor ethernet ofwel voor WIFI, maar dat kan toch niet de oplossing zijn? Soms werkt dit ook niet. Dat is toch niet normaal dat ik dat elke avond moet kiezen via instellingen omdat ik anders geen tv kan kijken.
Ik heb al een paar keer de TV-box gereset en ook de Internetbox gereset, maar dit lost enkel het probleem op voor de dag zelf. Een dag later heb ik weer hetzelfde probleem.
Ik heb al meerdere malen het stappenplan gevolgd bij problemen van internet en tv, maar telkens zonder definitief resultaat.
Wat kan ik nog meer doen? Ik heb nochtans fiber-internet.