Vraag

problemen met wifi en tv

  • 14 november 2020
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Beste

Het internet (wifi) en tv werken meestal niet! Moet steeds op pc,gsm,ipad de wifi aan en uit zetten om in verbinding te blijven! Tv heb ik dagelijks storingen (stilstaand beeld)

Start  alles terug op en na een tijdje weer hetzelfde, soms moeten we dat meerdere keren per dag doen.

Gisteren afspraak gemaakt om me vandaag terug te bellen maar is nog steeds niet gebeurd? 
Bellen lukt ook niet naar jullie, wachttoon komt en dan valt het steeds uit en dan zouden we als zelfstandige voorrang krijgen?

Er zijn al verschillende interventies geweest en de ene laat mij adapters kopen, nu laten ze mij een wifibooster huren en het gaat nog slechter?

wanneer gaat dit eens opgelost worden?

Een ongelukkige klant

Eddy Verpuylt


7 reacties

ja aangezien er alr interventies door proximus genomen, zullen ze toch eens een technieker moeten sturen die de koe eens goed bij de horens pakt.

Maar dit moet ik uiteraard aan iemand van proxius zelf overlaten die pas maandag terug langskomen op het forum

Geen probleem, als het nu maar eindelijk eens opgelost raakt

Mvg

En is er al nieuws over mijn probleem? Tv nog steeds veel haperingen en dat is in deze tijd echt niet wat het moet zijn!

mvg

 

Reputatie 7
Badge +3

@Verpuylt 

We kijken dit na voor je , je mag me klantnummer aub toevoegen aan je profiel.

 

Geert

 

Grootste probleem is stilstaand beeld (kastje zelf niet meer bedienbaar) en haperingen op tv. Alsook dat wij op alle apparaten telkens de Wifi moeten aan en uit zetten om terug verbinding te krijgen? Ook tijdens FaceTime telkens onderbroken beeld.

Op aanraden van jullie een Wifibooster geplaatst (ipv via stopcontact,ook op aanraden) maar nog steeds hetzelfde. Ook moeten we wekelijks alles eens uittrekken en eventueel opnieuw resetten en installeren? Daarna is het voor een paar dagen beter maar niet optimaal.

 

Grt

Moderator : Ik heb je klantennummer in je profiel gezet. Zulke info kan je best niet openbaar op het forum publiceren. 

Reputatie 7
Badge +4

Kan je je modem eens resetten om hem zo terug naar de fabrieksinstellingen te zetten ?  Ik zie dat dat al lang geleden is. Je kan daarna best ook je booster en decoder herstarten.

Als dit ook niet helpt zullen we dit verder nakijken. 

Ongelooflijk maar alles gedaan wat jullie vroegen en nog steeds NIET in orde. Dit begint mij enorm te storen. Hopelijk vlug reactie en een oplossing

Reageer