Weet iemand hier wat er hapert, ook op mijn gsm kan ik geen verbinding meer maken met de cloud !
hier juist bij mij eens getest op Windows 10 versie 2004 met www.proximuscloud.be
en krijg geen foutmelding, probeer toch eens via privébrowsing met toestcombinatie
CTRL + SHIFT + N
of je dan ook de foutmelding krijgt
Beste Martin
Alvast bedankt voor inderdaad via een workaround zo ongeveer 30% van het aangekaarte probleem tijdelijk op te lossen.
Op browserniveau lijkt dit inderdaad soelaas te bieden, echter niet ideaal vermits je dan elke keer opnieuw je logingegevens moet intypen en nog meer jammer is natuurlijk dat in het wit knipperende venster met “OK” werkt dit niet werkt .
Ergens bizar en natuurlijk vooral ook spijtig want dit werkt op een zekere manier ook via een (soort van) browser daar ik een browsergerelateerde foutmelding krijg als internet niet kan worden gevonden.
Ik heb ondertussen trouwens op 4/5 (ipv voorheen op 3/5) computers geen toegang meer via de applicatie. Dit gebeurde nadat ik plots opnieuw moest inloggen en ik “minimale cookies” selecteerde...
Hopelijk brengt dit voor iemand een verder inzicht in het probleem dat zich stelt :-)
Y.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.