Skip to main content

Momenteel betaal ik al enkele maanden voor de cloudopslag van 100 GB ;
Helaas kan ik er nog altijd geen gebruik van maken om dat om één of andere reden het niet mogelijk is om een cloud-account aan te maken.

Weken, dagen , uren heb ik al met tientallen mensen van de Proximus helpdesk aan de lijn gehangen.
Gechat, gemaild, gebeld …. nog steeds geen oplossing gevonden !

Zelf werd ik meerdere keren opgebeld door een zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerker van Proximus, en toen ook deze keer werd vastgesteld dat het probleem blijkbaar niet opgelost geraakte , heeft ze me aangeraden om via deze weg hulp te zoeken.

Hopelijk lukt het deze keer want in alle eerlijkheid word ik lichtjes wanhopig  ;)

Mvg, Fried

@Godo

FYI: Normaal gebeurt de ondersteuning van de Cloud via Mail omdat je dan kom automatisch bij de juiste mensen terecht komt, via deze weg → hier

Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, dit eventueel verder zouden moeten onderzoeken:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 


Reageer