Skip to main content

Op het Fr-forum werd reeds door diverse partijen melding gemaakt van het feit dat er geen 4G boost meer gedetecteerd werd

Door een moderator werd meegedeeld dat dit het gevolg van een “foutieve update” en met een volgende update zou rechtgezet worden

Vandaag stel ik met enige dagen vertraging hetzelfde fenomeen vast

Vraag:

Is het probleem van “deze foutieve update’ (van het Tessares platform?) niet quasi onmiddellijk op te lossen door een ‘roll back”

&

Indien dit niet mogelijk zou zijn (waarom?) wanneer komt “de nieuwe update om het probleem op te lossen beschikbaar”?

 

P.S. LEDs Bbox & 4G modem zijn (uiteraard) ok

 

Het probleem is hier (voorlopig?) althans van de baan (de 4G boost komt blijkbaar wel “iets” trager op dan ervoor)

Ref.: o.a.

Amélioration ligne proximus | Proximus Forum

un problème général avec la solution 4G a été détecté de notre côté. Il faudra une mise à jour du modem afin de régler le problème, les premiers tests de cette maj sont positifs et nous espérons être en mesure de la déployer au plus vite.


Reageer