Ik heb een probleem met emails die binnenkomen en daarna verdwijnen en/of niet laden. Het probleem doet zich voor zowel op mijn laptop (Office 365), smartphone (Outlook) en webmail. Dit probleem speelt nu reeds een paar dagen.
Laptop: emails komen binnen en 1 of 2 mails verdwijnen onmiddellijk en komen dan pas na een paar uur in de mailbox.
Smartphone: 1 mail van 2 weken geleden blijft op ongelezen staan en kan ik niet verwijderen. De mails die via laptop verdwijnen, zijn hier wel zichtbaar maar zonder inhoud.
Webmail: ook hier komen dezelfde mails met vertraging binnen. Er staan ook 2 mails zonder inhoud of afzender in de inbox. De foutmelding bij deze mails is “Wacht tot de e-mail(s) volledig zijn geladen.”
Ik heb de klantendienst gebeld deze ochtend en ik moest mijn email client opnieuw installeren. Dit heb ik niet gedaan aangezien het probleem zich op 2 verschillende toestellen voordoet, en zowel via een email client als via webmail. Het lijkt me dus geen probleem van de email client te zijn. De 3 andere email adressen die ik ook via Office 365 en op mijn smartphone binnen krijg vertonen geen probleem. Enkel mijn proximus mailadres.
Wat kan ik doen om dit op te lossen?