Vraag

probleem b box 3

  • 29 July 2022
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Ik ben het echt beu !!!!

Na de zoveelste omruiling tv box - internet box 

altijd maar loop werk  - inpak werk .

nu werkt het nog steeds niet deftig , deze avond had ik nu een scherm in allemaal blokjes .

 

gisteren bij opname bekijken verschillende p fouten 

Of het cirkeltje blijft draaien tot in de oneindigheid 

het blijft nu al bijna 3 maand zo sukkelen 

 

ik was laatst blij dat ze zeiden we gaan u de nieuwste box opsturen en toch weer die box3 waar er altijd problemen mee zijn 

 

als er snel geen verbetering in komt ga ik alles afsluiten want als je ontspanning wilt werkt het niet of amper 


2 reacties

Ter info:

Je spreekt van allemaal blokjes in beeld, dit wil daarom nog niet perse zeggen dat het aan de bbox ligt.

ik weet natuurlijk niet hoe je decoder verbonden is aan de bbox of die rechtstreeks met een utp netwerkkabel verbonden is of via een draadloze oplossing, want die kan ook een rol spelen.

Ook weet ik niet of je decoder een V7 decoder is die ook nog wat gevoeliger is en best rechtstreeks verbonden is aan de bbox ipv over een draadloze oplossing (indien mogelijk natuurlijk) 

Nu kan een prox forummedewerker altijd voorstellen van eens een technieker te sturen.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Is inderdaad een v7 rechtstreeks bbox ———> utp kabel ( deze ook paar keer vervangen)

Reageer